topbella

Sunday, December 11, 2011

12.12.11

selamat hari lahir diriku~
hari teristimewa buat diriku hari ini~
terima kasih buat sahabat2 yg mendoakan dan wish besday aku dari semalam tak putus....
kawan2 rapat....sahabat.....rakan2 fb.....arigato gozaimas.....!
buat keluarga di rumah....abah,,,mak.adik....ayong n naim.....thankz juga ek wish....!

buat si dia....
terima kasih atas 2 minit anda sebelum pukul 12 semalam.....dan tak lupa nyayian awak even dalam hp saja.... saya leh dengar suara hati awk taw...hahahaha

dan saya sangat2 berharap sebenarnya akan ada kejutan suprise dari awk selain wish sahaja...
tapi saya faham.....ia takkan berlaku.....
saya cuba belajar redha di hari istimewa saya.....

senyum...senyum..senyum......:) :)

0 comments:

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile