topbella

Thursday, January 12, 2012

coNfius menyeSakkan PerUt

suka untuk terus menulis walau lama tak meluangkan masa....
maaflah pada semua kerana semua kekangan ini....
( perasan btoi aku nak minta2 maaf pada semua kerana tak menulis....macam lah ada yang nak membaca...)

CONFIUS....yup! sungguh aku confius.....banyak perkara yang mengCOMPIUSkan aku dalam kehidupan ini...dan sambil aku menulis kini....tiba2 hatiku tenang pabila lagu KERANA DOA by nowseeheart tiba2 keluar dari playlist winamp aku......sungguh ak tenang mendengar lagu nie..... ada aura tersendiri....maksud mendalam....

dia juga tersenarai dalam rasa kompius aku kini.....ntah ler kenapa lah urusan hidup dengan dia tak berkesudahan.... lepas satu...satu.....kan aku pulang lambat ke kampung halaman pun kerana dia..... dia...dia.... tp tak pe..... tapi kenapa dia??? siapa dia dalam hidup aku dan siapa aku dalam hidup dia???
realiti kini kami hanyalah seorang sahabat..kawan...teman....rakan seperjuangan.... kenapa harus dia sepenting itu dalam kehidupan aku???

Bukan salah dia....bukan...bukan...( sambil aku geleng2kan kepala...)
salah aku sendiri kerana menempatkan dia pada tempat yang sepenting itu dalam kehidupan aku....
aku selalu berikan alasan....bila mana hati ku mula  tetap untuk mengenepikan kepentingan dia dalam hidup aku.... aku selalu berikan harapan pada hatiku sendiri untuk dia hidup kembali... padahal itu hanya PERASAAN @ dengan kata lainnya aku PERASAN seorang diri......

aku mulai sedar kini.....
dan aku harus tinggalkan PERASAAN a.k.a PERASAN aku kat dia....huhuhuhu

sedia @ tidak...redha @ tidak..... aku harus lakukan sesuatu.....

~tamat~

0 comments:

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile