topbella

Thursday, January 26, 2012

Jalan KAKI menyeronokkan...

Assalamualaikum.....

Seronok plak nak update2 entri kat blog nie..... 
mungkin sebab BFF aku gelak tergolek2 kot baca entri sebelum nie... 
dia puji giler2...sebab dia kata otak aku dah sama giler macam otak dia....
dats mean..... BERJAYALAH DIA a.k.a BFF aku merosakkan aku.....
(hahaha......mesti dia BARAN giler bila baca apa yang aku tuleh ni......)

nway aku nak ucap thanks kat dia....
coz dia banyak bantu merasionalkan aku sampai sanggup membalas beribu2 keping mesej....
(aku kire dari mula kitorang kenal la...baru sampai beribu2 sekarang nie....hahahaha)
kalo tak mesti korang akan cop kami nie pembazir tahap cipan nye sebab sanggup mesej beribu2 kan...??

((.......... overkah ayat2 aku kat atas nie.............?? ))
(( tak kisahlah....sebab nie antara aku n BFF aku....tak kan dia nak saman2 plak kan....??? ))

ok...berbalik pada tajuk di atas.......^^^
aku sekarang dah kembali buat seketika kat universiti terCHENta aku nie.....
balik pun atas terpaksa ok....! 
tapi syok....coz aku berjaya paksa diri aku duduk 2 jam sambil pusing2 dalam pustaka yang bapak sejuk n sunyi sepi...( sebab kami g pustaka jam 3.30 petang n ari khamis.......)
aku tengok berbulu je pustakawan2 yang ada sebab kami stay sampai 5.30 petang.... ( pustaka tutup jam 6 petang...mesti la dowang berbulu coz nak balik awal kan...esok cuti plak....hahahaha...)
dan aku berjaya cari dan mencari bahan2 tesis aku....tu yang rasa bersemangat pulak nak siapkan tesis...hahaha.....tapi tengoklah malam nie macam mana tahap kerajinan aku tuh....

yang penting dari pagi tadi sampai lah ketika aku menulis nie...aku baru pas berjalan....berjalan...dan berjalan....memang hebat!!!
yelah...mana tak nyer.....aku tak bawak keta@moto sekarang nie coz balik kejap je...terpaksa lah gunakan nikmat paling bernilai yang ALLAH berikan...dan ternyata...memang best sangat berjalan-jalan sekeliling universiti terCHENTA aku nie.....sampaikan pasar malam POK TUYU belakang pagar nie pun aku pergi dengan berjalan je.....hehehehe.....ternyata kekurusan aku terserlah....jangan jeles ea BFF and SILENT READER...........hahahaha ( dowang selalu jeles bila aku nak kurus.....jeles...jeles....jeles....memanjang....)

nway aku rasa sihat...tapi aku tak tahu la malam nie aku tido mampOS ker tak sebab banyak sangat berjalan2 selepas hampir 2 minggu aku membina badan kat rumah.....
( terasa berat bila aku nak naik bilik aku tingkat 4 rasa semacam dari besa....ayoyoyyoyooooo...)

thanks ALLAH nikmatMU pada hari ini.....
aku sangat gembira..... ( BFF aku mesti faham kan????? )

ok jumpa lagi dalam entri seterusnya....
chow....chin...chow......
jaga diri....hiasi peribadi agar iman berseri....
ingat ALLAH hati akan TERISI.....
biar la giler2 dalam diri...tapi zikir dalam hati sentiasa bersemi...

Assalamualaikum.

0 comments:

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile