topbella

Tuesday, January 24, 2012

c.a.t.a.t.a.n

assalamualaikum.....
bangun2 pagi.....lakukan ape yang patot....and then terus bukak laptop! aiseeyhhhh......macam la xde keje lain kan....asyik2 muka buku.....pastu dah settle komen2....chatting2.....tgk post2 gengkawan+kenalan muka buku.... and then...BOSAN....!

ayoyoyo......macam nie la cuti yang sangat bermanfaat...asyik dengan MUKA BUKU......nak kata cinta muka buku bukan.....nak kata cinta muka bulu pun bukan.....aduyaiiii...........jadi apekah???

so last2....baru terasa nak tgk2 pada blog yang tak berapa nak blog nie.... orang lain buat blog kita pn nak buat.... tapi orang lain uruskan dgn TERBAIK...kita??? ala kadar je.... xpelah.....janji aku suka blog xberapa nk cantik ni...kadang2 dia jadi penawar untuk aku...... biarpun banyak SILENT READER kat luar sana..... nway thanks sebab ikut juga blog xseberapa nie.....

so..untuk entri nie aku tak berapa nk luahkan rasa hati..... ade je ape yang terasa dihati....tapi cukuplah untuk disimpan sendiri dan dikongsi dengan BFF yang satu nie......huhuhuhu....... kalo dia baca mesti dia bangga punya....so...hopefully...BFF tlg jangan baca n bangga k....! hahahaha.....

keputusan yang aku lakukan bukanlah untuk sapa2 tapi memang untuk diri aku sendiri.... jika dia tanya kenapa....itupun kalo dia akan tanya...huhuhu....aku akan jawab pe yang patut.....tapi jawpannya aku tak fikirkan lagi.....

papepun jom jalan je dengan kehidupan nie....di samping berusaha perbaiki diri.... semalam yang menjadi sejarah hidup jadikan pedoman.....( ada maksud di sebalik kata2 nie....sebab aku tapi laju je....so memang keluar direct dari hati nurani.......................)

0 comments:

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile