topbella

Sunday, January 29, 2012

tak De TAJUK

ASSALAMUALAIKUM.....

bersua kembali dalam rancangan mari berkongsi..... ya sahabat2...adik2...abg2....akak2.... bukan mudah ye untuk mengecap kejayaan....bukan mudah untuk duduk sama rendah...berdiri sama tinggi dengan mereka yang berjaya....jika ditanya pasti ada kesusahan yang dilalui oleh mereka....( huh....! sempat lagi aku perasan nak jadi pakar motivasi dan ada rancangan sendiri di TV......hahahahaha)

rasa nak suka pulak tulih dalam entri kali ini......mana tak nye.... tibe2 semalam aku dapat col dari orang jauh yang aku sendiri hampir 2 tahun lebih tak mendengar suaranya......rasa macam tak percaya tapi bila cubit pipi..... adussss......rasa sakit!!!hehehehe....

siapa kata jika kita sabar kita akan rugi....? alhamdulillah ini yang aku rasa sekarang... kesabaran memang la menguji kekuatan dalaman kita.... tapi hasilnye bila tiba masa dan ketika..... hanya ALLAH je tahu betapa manisnya jiwa dan raga...ceeeewahhh...........!hehehehe...tapi betul kan apa yang aku coretkan nie???

Allah itu sungguh baik....sangat baik...... walaupun kita tak nampak depan mata...namun kurniaanNya dapat menyentuh hingga jauh ke dasar hati.......:)

dan untuk saat ini dan ketika ini....aku rasa seperti ingin terus istiqamah dengan keadaan begini kerana ketenangan dan perjalanan terasa sangat bererti...... :)

0 comments:

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile