topbella

Monday, November 28, 2011

:.~ tidak tahu~.:

Seandai kau tahu.....
apa yang kumahu....
mahukah dirimu....
mendekatiku.....
dan aku....tak bisa..memaksa dirimu...
walau dalam tidur...kukan menantimu hingga akhir nanti....

tiba2 lagu BLACK- SOFIA JANE nie bermain dalam hatiku....
rangkap bait-bait lirik nie macam kena je dengan situasi sekarang....
aku rasa bahagia....tapi kenapa semacam ada derita dalam kebahagiaan ini....

adakah kebahagiaan yang aku kecapi sekarang ini lari dari landasan kebahagiaan sebenar???

andai kata-kata ' jika kita mengharapkan cinta dari makhluk ciptaan a.k.a manusia itu benar....
inilah situasi aku sekarang....
mungkin akan ada member2 aku yang akan salah faham dengan entri aku kali ini...
biarkanlah...mereka tidak akan memahami apa yang aku rasa...

kenapa seringkali aku dihimpit oleh pertanyaan hatiku sendiri???
persoalan demi persoalan tanpa jawapan...

abaikan aku??
kau berada di awangan??? mengenai apa??
apa maksudmu??

kenapa dan mengapa kau terus berteka-teki mengenai kehidupan ini??
sukar kah untuk meluahkan apa rasa hati???
aku tahu hatimu sudah dimiliki....
aku juga tahu sedalam mana cinta dan kasih sayangmu pada kekasih hatimu..

inilah cabaran aku...menyayangi insan yang hatinya sudah dimiliki.....

dan cabaran ini benar2 membuatkan aku terhimpit...tersepit....terkapit....

aku kini mendambakan jawapanmu....
bantu aku untuk melakukan satu keputusan MUTLAK berdasarkan jawapan mu...

aku masih menunggu....dan menanti dengan sabar....

0 comments:

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile