topbella

Monday, November 21, 2011

Hati Yang Kian Rindu

lama sungguh rasanya aku meninggalkan blog ini.....
tiada alasan munasabah melainkan MALAS dan SIBUK..... kan namanya alasan...hahahaha

tapi sedar atau tidak...sebenarnya apabila menulis menerusi blog ini, satu terapi dan kepuasan dapat dicapai...
sungguh...aku tidak menipu!dan tatkala aku membaca semula....sungguh aku ketawa sendiri...! lucu mengenangkan peristiwa itu satu persatu....hahaha

sepeninggalan aku sebagai blogger dalam meng'update' cerita satu persatu banyak kisah yang berlaku.
suka, duka, pahit, manis...semuanya terakam indah dalam rakaman 'perakam' hak milik ILAHI.... sengaja aku tidak berkongsi secara terbuka tentang kisah dan ceritaku ini....kerana ketika dan saat itu aku ingin sendiri...

dan ketika ini....detik indah menyelubungi....bukan kerana dikasihi..tetapi kerana disedari kehadiran dan diberikan suatu tempat istimewa sebagai RAKAN BAIK a.k.a BEST FRIEND disisinya......
cukup untuk aku ketika ini...! aku tidak meminta lebih.
banyak persoalan yang aku mahukan jawapan..tapi tidaklah sampai aku memaksa untuk mengetahui... biarlah masa yang memberikan jawapan dan ketika masa itu juga perkongsiannya bersama hati yang terbuka...

last word from deep in my heart
.: PRAISE TO ALLAH....ALHAMDULILLAH :.

0 comments:

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile