topbella

Thursday, December 23, 2010

<< Luka tiada darah >>

Semalam hari yang cukup bermakna dalam lipatan sejarah rakan2 seperjuagan aku....
keputusan peperiksaan akhir semester 1 sesi Julai 2010/11 keluar....
seperti biasa...berduyun2 di portal....seperti kesesakan kat lebuhraya utara-selatan


Add caption


"eh, knapa plak tibe2 je nie???"
"aku pernah ter'stuck' kat situ la..."
"dr bukit gantang ke kuala kangsar...."
"merangkak2 teman nie yoep weh..."
"whatever...lalalalala"





ramai yang gembira suka...tp tak lupa juga pada yang merana sengsara....
biasa lah...kadang2 xsemua yang kita harapkan jadi kenyataan...
pada yang berjaya...jangan mudah berpuas hati....tingkatkan lagi prestasi anda....
yang kurang ckit....sama2 kita baiki yer! jgn putus asa...!
yang penting...bak kata kawan aku...


" biar result kita teruk..janji berkat..."


hati aku berkata :


 " tahu xper....janji aku xmeniru time peksa...."
 " sape yang kata ko meniru??"
 " xde ea??? hihihihi......opppssss...."
 "berkat??? luas persoalannya tu..nanti kita bincangkan lain....huhuhu"


namun....bagi aku....apa yang aku usaha...itulah yang aku dapat.....
sikit ke..banyak ke...itu soal lain...yang penting...
jatuh mendadak....!!! walaupun sakit....
tetap LUKA TIADA DARAH....hihihi

0 comments:

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile