topbella

Wednesday, July 13, 2011

5...4..3..2..1...

hahahahaha..........
aku menulis dengan ketawa hari ini...
maknanya apa??? mestilah hatiku gUmbira...kan3??
gUmbira itu kerana apa....entahlah...tiba2 aje....
(senget jugak dah kepala otak aku arini....)

Oh ya...mUngkin jugak aku dah berjaya kenakan BFF aku.... 
tahniah cik Ain Lunnia Al- Habsyi..... Lu kena BEB...hahaha
Jangan mara taw! dendam apetah lagi....tak baek wooo....

5...4....3..2...1....
Bermula...dan berakhir....
kenapa 5 dan juga 1....
jwpnnya....
cariK sendiri...hahaha....

Kalau dulu....ketika mula praktikal....pastilah 5 kan....
ermmm...sebenarnya kalau bermula apa2 sekali pun...banyaknya mesti seperti 5....
dan kini...bilangan semakin sedikit....maknanya?? 
1 ler 2....

So setiap permulaan ada pengakhirnya....
Motif aku menulis hari ini.....aku nak bagitahu...
teman2 seperjuangan praktikal telahpun menemui 1 tersebut..
minggu lepas diOrang pergi setelah berjaya tamatkan perjuangan....
dan aku??
masih lagi di tahap 2....
menghitung hari dengan jari untuk menuju ke garisan penamat....
Pasti nanti aku akan RINDUKAN semuanya.....

0 comments:

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile