topbella

Saturday, July 16, 2011

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN...YAYA!!

BAk kata OranG lah.....hidup umpama Roda..
seMalam hari jadi dia......Esok hari jadi kita... 
( ape kaitannya pun aku tak tahu.....)

Nway yaya...........entri kali ini kHas buat kamu....




  • selamat hari lahir.....semoga panjang umur dan murah rezeki.....banyak kejayaan lagi dalam kehidupan ini yang kamu bakal perolehi.......
  • Semoga suksEs dalam bidang yang kamU ceburi.....dan semoga bahagia bersama insan tersayang...kihkihkih....
  • tak maO banyak sedey3......mengeluh.....k...kamU kena kuat semangat dan terus pandang ke hadapan!! ( nak bagi motivasi ke wish besday nie.....hohoho)
  • terima kasih atas semua bantuan kamu, nasihat kamu.....dan segalanya.....

Rogayah gHozi @ Yaya :
selama kita kenal dan selama kita bersahabat.....banyak rasa yang kita kongsi bersama....rasa suka...rasa duka...mungkin ada yang tersalah menilai keakraban kita....namun DIA mengetahui dan kita juga mengetahui... mudah2an apa yang kita impikan dalam hidup kita dapat kita realisasikannya walaupun jalan itu berliku......thankz coz be my fren...ya..... teruskan usaha anda.... aku sebagai sahabat kagum dengan kekuatan yang kamu ada.....kagum dengan ketabahan kamu teruskan kehidupan..... TAHNIAH  ya.....!!

1 comments:

ROGAYAH BT GHOZI said...

terima kasih najib.. terharuuuuuu...=( sangat terima kasih...

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile