topbella

Wednesday, March 16, 2011

L.E.T.I.H

Minggu ini adalah minggu yang amat meletihkan.....walaupun aku masih lagi diselubungi dengan perasaan2 yang tidak menentu...sekejap datang sekejap pergi....namun...sedikit sebanyak keletihan ini membantu...

"aik, macam mana keletihan boleh membantu plak???"
" membantu redakan getaran2 perasaan yang tidak menentu....yang menyakitkan dan menyesakkan.."
" so far macam mana??"
"aish....banyak soklan plak mamat a.k.a minah nie( macam mana keadaan si penyoal nie...wallahualam....)"
"so far ok lah...dah leh rasionalkan semula...cuma kena perlu kuat dan tabah.....berjalan tanpa memandang ke belakang semula...memang susah untuk mempraktikkan dan mudah untuk berkata2 tapi itulah hakikat yang perlu di hadapi.....( kan panjang lebar aku jawab! for sure tak tanya banyak2 dah....)"
"ok....baguslah begitu...."
" ermmm.....( kan aku dah cakap.....)"

Dari mula hari ahad sehinggalah ke hari ini...memang tak berhenti...fokus untuk pelajaran pun lari sedikit.... ermm..keje punya pasal...masa kian berlalu...hari silih berganti..masa pantas berlari...mampukah aku?? persoalan yang menggetarkan hari....huhuhu.....

Walaupun untuk kali ini aku hanya sebagai pemerhati dan pengomen( betul ke perkataan ini....? lantak r...)
namun dalam masa yang sama....aku juga pengurus kawan2 ku sendiri.... so sebagai merangkap2 nie....kenalah buat banyak kerja dalam satu masa....tambahan plak aku disibukkan dengan persatuan yang aku kena handle....aduhai.....bertambah dan makin bertambah....hati pulak selalu tak menentu.....ermmm..... dugaan...dugaan.....semakin lama semakin menyesakkan dada...namun aku pasti! ada hikmah disebalik segala2nya.....

0 comments:

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile