topbella

Thursday, June 16, 2011

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN


Tiba-tiba aku teringat akan bait2 lirik lagu imran ajmain.... So aku dedikasikan khas untuk ko dalam blog aku nie ek....lirik je la ek....nak dengar lagunya download sendiri @ tengok you tube ek...hihihi


                                                                     "Selamat ulang tahun sayang
                                                                                                             Kini kau bersayap, pergilah terbang
                                                                                                   Rentaslah langit cita cita mu
                                                                                              Harap nanti kita 'kan bertemu
                                                                                     Selamat ulang tahun sayang
                                                                             Janganlah engkau tak terbang pulang
                                                                   Ku nanti penuh kerinduan
                                                           Selamat tinggal, selamat jalan
                                                   Aku hanya inginkan engkau setia
                                              Kerana setia yang mencipta bahagiamu"

( aku tak tahu kenapa lirik nie yng aku letak....aku juz nak amek selamat ualng tahun tue je.....yang lain 2 tambahan je supaya lirik tue tak tergantung k...huahuahuahua...............)


SELAMAT HARI ULANG TAHUN KELAHIRAN SAHABATKU.....
MOGA PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI HENDAKNYA....
DAN SEMOGA PERSAHABATAN YANG TERBINA ANTARA KITA KEKAL SELAMANYA...




nie kad dan hadiah yang sempat aku buatkan untuk ko.......hihi..
 hepi bufday my Best fwen forever......
Dikesempatan yang ada nie...aku kongsikan juga kajian bulan kelahiran untuk bulan JUN... Rupa-rupanya macam nie budak2 yang lahir bulan Jun ek?? ada kene mengena dengan ko tak rasa2nya??? ermmm....teliti lah sendiri ek!!

  • Berfikiran jauh & berwawasan

  • Mudah ditawan kerana sikap baik

  • Berperangai lemah lembut

  • Mudah berubah sikap, perangai, idea dan mood

  • Idea yang terlalu banyak di kepala

  • Bersikap sensitif

  • Mempunyai pemikiran yang aktif (sentiasa berfikir)

  • Sukar melakukan sesuatu dengan segera

  • Bersikap suka menangguh-nangguh

  • Bersikap terlalu memilih & mahukan yang terbaik

  • Cepat marah & cepat sejuk

  • Suka bercakap & berdebat

  • Suka buat lawak & bergurau

  • Otaknya cerdas berangan-angan

  • Mudah berkawan & pandai berkawan

  • orang yang sangat tertib

  • Pandai mempamerkan sikap

  • Mudah kecil hati

  • Mudah kena selsema

  • Suka berkemas

  • Cepat rasa bosan

  • Sikap terlalu memilih & cerewet

  • Kurang mempamerkan perasaan

  • Lambat untuk sembuh apabila terluka hati

  • Suka pada barang yang berjenama

  • Mudah menjadi eksekutif

  • Kedegilan yang tidak terkawal

  • Sesiapa yang memuji, dianggap musuh

  • Siapa yang menegur dianggap kawan



  • Pesanan khas aku buat ko :


    Di hari kedewasaanmu....moga kau makin tabah jalani kehidupan yang penuh berliku....
    Jujur dengan apa yang kau rasa di hati dan hargai apa yang kau miliki serta kasih sayang yang kau perolehi.....


    Bertuah jadi dirimu kerana miliki segalanya.... namun aku tahu kau juga tidak dapat lari dari hadapi masalah tersendiri....biasalah kita anak kedua nie penuh dengan konflik dalaman...hihi..... 


    tapi as ur fren.. aku nak kau tahu yang aku sentiasa ada kalau kau memerlukan aku.... 


    Moga terus sukses dalam karier dan hobi yang kau gilai tu...dan juga sukses dalam hidup dunia akhirat... (( ingat..aku nak jadi pengapit kau time kau kawen nanti ....hahahaha... ))



    insyaALLAH kenangan waktu dan ketika ini tak kan aku lupakan...
    terima kasih....




                                                                                                                                                  ikhlas dari sahabatmu 

    0 comments:

    Post a Comment

    ~Kenali Aku~

    My Photo
    ekspresi ibnurazaq
    Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
    View my complete profile