topbella

Thursday, June 23, 2011

UnGu iTu keGemaranKu

Kali kedua bertukar wajah...
 " Dia boleh bertukar wajah...boleh berubah suara...ini bukan cerita hantu....bla...bla...bla... "

Bila bercakap tentang berubah wajah...spontannya aku teringat lagu nie...entah cerita ape ntah...aku sendiri tak ingat...tapi memang aku selalu la melalak dengan lagu + lirik yang atas nie je...hihi

Blog aku kini berwajah baru...baru siap meng'google' petang tadi dan malam...terus download dan pakai je templete nie....hajat di hati nak cari corak yang abstrak dan berwarna kegemaran aku....UNGU....
cari punya cari....akhirnya ini saje yang jumpa.. apa lagi..
ish..anak sapa lah nie.....

"hah...!! hentam sajelah labu....!"
( sempat aku bermonolog dengan hati aku tadi masa aku preview sekejap sebelum didownloadkan..hihihi)

Dan bila mana pembaharuan telah dilakukan...pasti ada suntikan khas yang akan diberikan.... dan untuk blog aku?? Aku still lagi fikirkan...masih lagi mencuba untuk merealisasikan apa2 yang dapat menarik pembaca untuk membaca... Apa-apa pun input yang hendak disampaikan menerusi blog ini adalah tujuan utama... selain menjadi medan setia untuk mendengar cerita....

Dan InsyaALLAH unutk entri akan datang..akan aku kongsikan sedikit pengalaman yang aku raih sepanjang sebulan lebih berada dimahkamah...ada cerita gUmbira..ada sUka..dan tak kurang juga berita seDih dan dUka...

0 comments:

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile