topbella

Thursday, June 2, 2011

KEMBALI MENGUKIR DENGAN WAJAH BARU

Sekian lama aku menyepi..kini aku kembali menulis...dah kini aku kembali dengan wajah baru.... setelah lama bertapa..akhirnya berjaya juga belajar dan belajar tentang dunia blogger nie...tak susah namun payah sedikit... perlukan kesungguhan dan tak kenal erti putus asa... kadang2 waktu internet wat hal..adusss....sakit hati! memang tak mampu nak buat apa pun apatah lagi nak update pape.....so..idea yang ada....terbiar dan hilang begitu sahaja....ermmm.... dalam masa terdekat ini....akan aku kongsikan dengan semua...insyaALLAH....

Namun banyak sungguh perkara yang aku sedang pelajari kini...dalam mengenal erti kematangan diri....


0 comments:

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile