topbella

Friday, January 28, 2011

BAGAIKAN HATI YANG PATAH

~~ Wow!!! WOw!!! WOW!!! ~~
tajuk post entri memang tak boleh blah...jiwang habis....
xpela....malam2 nie...jiwang ckit sambil layan sinar.fm....xsalah kan??

Semakin banyak perkara yang mendatang satu persatu...tiba2 terpikir sajak spontan untuk malam ini...

datang yang tak pernah pergi....
datang untuk menghuni...
sampai bila aku sendiri tak pasti..
jiwa pula semakin mati....
sesak nafas semakin menghampiri...
aduhai...pergilah sendiri....
seperti mana kau menghampiri dan menghuni....

Pasti tertanya2kan apa yang datang tapi tak pernah pergi 2 kan...
satu persatu pulak tu....jawapannya mudah..M.A.S.A.L.A.H...
ikhlasnya aku rasa sesuatu malam ini...menggangu ketenangan yang ingin aku cari di rumah sendiri...
entahlah...mungkin impian...kehendak...cita-cita...keinginan dan sebagainya bercampur baur seketika...

Ya ALLAH sehingga bila KAU mahu menguji ketabahan dan kesabaran aku....
bermula pada persahabatan di awang-awangan...kasih sayang yang terbuang... dan cinta yang tak dihargai... sehingga lah kenangan lama yang telah digamit kembali...aduss....datang semua sekali serentak!!!
oh...tidakkkk.....!! bagaimanakah harus aku hadapi??

Yang pasti..untuk sebuah perhubugan yang tak pasti dan sebuah kasih sayang yang tidak dihargai...cukuplah sampai di sini....kau tidakkan digamit lagi..apatah lagi untuk merayu kembali....kau pergilah melalui jalan yang elah kau pilih dan tolong biarkan aku sendiri memililh jalan aku sendiri...tolonglah jangan ungkapkan rasa rindu dan sayang kalau kau tak tahu makna yang tersirat....TOLONGLAH!!!!!

Dan untuk kenangan yang telah digamit kembali...aku yakin aku boleh menghadapinya...akan aku buang rasa dihati...dan akan aku biarkan ia berlalu pergi bagai angin yang menderu...

0 comments:

Post a Comment

~Kenali Aku~

My Photo
ekspresi ibnurazaq
Putera kedua Tn.Hj. Ab Razak bin Hassan dan Pn.Hjh. Latifah binti Saad. Berumur 23 tahun(2011) . Masih bujang. Merupakan mahasiswa tahun kedua di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) dalam jurusan ISM Pengajian Islam (Syariah) dengan kepujian dan telah mendapat diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab dari universiti yang sama. Menyandang jawatan sebagai Exco Modal Insan, Persatuan Mahasiswa Kontemporari Islam (PMKI) dan Presiden Kelab Pembimbing Rakan Siswa(PRS) UniSZA bagi sesi 09/10. Seseorang yang mudah beremosi dengan sesuatu perkara tetapi dalam masa yang sama mampu berfikir secara pantas untuk menangani emosi daripada menguasai. suka berfikir dengan apa yang berlaku di sekeliling serta suka bereksperimen dengan diri sendiri.
View my complete profile